New Beauty Club

Regulamin programu lojalnościowego

Zapraszamy Cię do dołączenia do New Beauty Club. To program lojalnościowy, dzięki któremu możesz czerpać jeszcze większe korzyści z oferowanych przez nas usług. Przed przystąpieniem do programu zapoznaj się z regulaminem.

Program lojalnościowy New Beauty Club

Definicje

  1. Organizator – oznacza New Beauty Europe Wiktora Zwinczewska, ulica Wacława Lipińskiego 1, 30-349 Kraków, NIP: 6791253691, REGON: 351278166, adres e-mail: newbeautyeurope@gmail.com.
  2. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym (pkt. 4) prowadzonym przez Organizatora.
  3. Uczestnik – oznacza każdą pełnoletnią osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która otrzymała Kartę Lojalnościową (pkt. 5) w Programie Lojalnościowym, z tym zastrzeżeniem, że musi być ona obywatelem polskim lub posiadać adres do doręczeń w Polsce. Osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych może być Klientem Programu Lojalnościowego za zgodą jej opiekuna prawnego.
  4. Program Lojalnościowy – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników programu pod nazwą „New Beauty Loyalty Card” którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora.
  5. Karta Lojalnościowa – oznacza kartę, która pozwala na przynależność do Programu Lojalnościowego realizowanego przez Organizatora. Wydawana jest w salonie Organizatora. Karta posiada 12 okrągłych pól na Punkty (pkt. 6).
  6. Punkt – oznacza okrągłą hologramową naklejkę o średnicy 1cm z logiem Organizatora.
  7. Nagroda – oznacza jednorazowy bezpłatny Pakiet Premium (informacja w pkt. 9).

Zasady

  • Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny.
  • Punkty są uzyskiwane każdorazowo po wykupieniu Pakietu Premium lub Pakietu Standard z oferty zabiegowej Organizatora (szczegółowy opis pakietów znajduje się w salonie Organizatora lub https://newbeauty.pl/pakiety).
  • Uczestnik ma możliwość odebrania Nagrody po uzbieraniu pięciu Punktów na Karcie Lojalnościowej.
  • Wymiana punktów na Nagrodę może być dokonana w salonie Organizatora.
  • Punkty nie są wymienialne na pieniądze.
  • Realizacja pakietu o którym mowa w pkt. 7 następuje po wcześniejszym umówieniu wizyty.
  • Uczestnik może otrzymać nową Kartę Lojalnościową po wykorzystaniu wszystkich pól na wcześniejszej karcie.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z utratą lub zniszczeniem Karty Lojalnościowej. W takim przypadku Punkty naliczane są na nowej Karcie Lojalnościowej od początku.
  • Regulamin oraz rozpoczęcie Programu Lojalnościowego obowiązuje od 22.07.2021 r. do odwołania.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w treści Regulaminu oraz zmiany dostępnych Nagród.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego w dowolnym terminie bez podania przyczyny.

Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.